Algemene voorwaarden

Artikel 1 - Onze identiteit

  1. Wij zijn Natural Born Runners.
  2. Wij zijn een VOF ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 58137548.
    Ons BTW-identificatienummer is NL8528.91.544.B01
  3. Ons adres is:
    Overtoom 371
    1054 JN Amsterdam
  4. Je kunt met ons praten via:
    e-mail: service@naturalbornrunners.nl
    facebook: facebook.com/nbrunners
    twitter: @ntrlbrnrunners
    telefoon: 020-2231940

    Als je contact met ons opneemt zullen we altijd proberen nog dezelfde dag te reageren op je bericht.

Artikel 2 - Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing wanneer je iets bij ons koopt of gekocht hebt.

Artikel 3 - Het aanbod

We zullen je altijd eerlijk en duidelijk vertellen hoe je een artikel kunt bestellen, wat het kost en of en hoe je het kunt ruilen of terugsturen.

Artikel 4 - De overeenkomst

  1. Bestellingen op onze website vinden plaats over een beveiligde verbinding in een veilige webomgeving.
  2. Je ontvangt van ons een bevestiging van je bestelling per e-mail.
  3. Ook je factuur ontvang je, na ontvangst van je betaling, per e-mail. Je factuur is ook je garantiebewijs dus bewaar deze goed.
  4. Als je iets wilt ruilen of terugsturen hebben we daarvoor een retourprocedure.

Artikel 5 - Herroepingsrecht

  1. Na ontvangst van je bestelling mag je het product uit de verpakking halen om het goed te kunnen bekijken en binnenshuis te passen.
  2. Ben je niet tevreden dan heb je 30 dagen de tijd om je bestelling of een deel van je bestelling naar ons terug te sturen. Wij sturen je dan een vervangend product of we storten je geld terug, dat mag je zelf kiezen.
  3. We zullen je vragen waarom je een product terugstuurt maar je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven.

Artikel 6 - Kosten in geval van herroeping

Als je iets wilt terugsturen hebben we hiervoor een antwoordnummer. Terugsturen van een bestelling is vanuit Nederland altijd gratis.

Artikel 7 - Uitsluiting herroepingsrecht

  1. Sommige artikelen kun je niet terugsturen, dit is het geval bij:
    • Artikelen die beschadigd, bevuild of incompleet zijn
    • Artikelen die gebruikt zijn (passen binnenshuis mag natuurlijk wel)
    • Speciaal voor jou op maat gemaakte producten
  2. De volgende artikelen kunnen om hygiënische redenen alleen in ongeopende verpakking teruggestuurd worden:
    • Sokken
    • Ondergoed
    • Bidons
    • Oordopjes
    • In-ear headsets

Artikel 8 - De prijs

  1. We vermelden bij ieder artikel altijd duidelijk de prijs.
  2. Als wij de prijs aanpassen tussen het moment van bestellen en het moment van betalen dan geldt voor jou de laagste prijs.
  3. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
  4. Wij rekenen geen verzendkosten.

Artikel 9 - Conformiteit en Garantie

  1. Wij leveren jou wat je besteld hebt.
  2. Mocht dit niet lukken dan storten we je geld terug.
  3. De producten die wij leveren zijn van hoge kwaliteit.
  4. Mocht er toch iets mis zijn met een product dan lossen we dit voor je op.
  5. De garantie die je van fabrikanten krijgt op producten is een aanvulling op je wettelijke rechten.

Artikel 10 - Levering en uitvoering

  1. We willen je graag goed van dienst zijn.
  2. We streven ernaar om bestellingen uiterlijk binnen 8 werkdagen bij je te bezorgen. Vaak lukt dit al binnen 2 dagen, soms zelfs binnen een dag.
  3. Als bezorging van een product langer dan 8 werkdagen gaat duren dan brengen we je hier zo snel mogelijk van op de hoogte. Je mag dan je bestelling annuleren. Als je al hebt betaald storten we je geld terug.
  4. Als een besteld product niet meer leverbaar is krijg je je geld terug of je kunt een alternatief product kiezen.
  5. Raakt een product zoek tijdens de verzending of is het product beschadigd op het moment dat het op het afgesproken adres wordt bezorgd dan is dat onze verantwoordelijkheid. Dat lossen we op.

Artikel 11 - Betaling

  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen dan maken we direct na ontvangst van je betaling je bestelling in orde.
  2. Klopt er iets niet in de betaalgegevens, neem dan direct contact met ons op.

Artikel 12 - Klachtenregeling

Heb je een klacht over een product of over onze service. Laat het ons direct weten, we zullen er alles aan doen om je klacht op te lossen.

Artikel 13 - Geschillen

Als we er samen niet uit komen kun je je klacht binnen 3 maanden voorleggen aan de Geschillencommissie.

Artikel 14 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Dit zijn onze Algemene Voorwaarden, duidelijk en eerlijk. Mochten we ooit iets veranderen aan deze voorwaarden dan melden we dat op onze website. Veranderingen zullen nooit nadelig zijn voor jou.

Contact

Heb je vragen over onze algemene voorwaarden dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Contact

Om je winkelervaring zo prettig mogelijk te maken gebruiken wij cookies. Ga je hiermee akkoord? Ja Nee Meer over cookies »